tisdagkväll..

Vet inte varför men det känns som att tiden går mkt fortare nu..än bara för någon månad sedan.
Tiden springer iväg, veckorna hinner man inte ens med. Helger hela tiden ;p

Idag har Pauline varit hos mig, hon kom redan halv sju imorse.
Då myste vi under filten och såg barnprogram..sedan blev det frukost!
Sen var vi ute en stund..åkte madrass ;p
Jag har tvättat massor idag..tomt i tvättkorgen.
Har av någon konstig anledning blivit så att det lämnas kvar lite i botten hela tiden, typ sängkläder.
Så nu ville jag få det tomt :)
Skönt värre..

Vi var på stan, handlade lite, träffade Vickan och Oliver..stora killen ;p
Sen var vi på sävastträdgård och kikade lite..
Vi åt lunch från max..och nää fy det är inte gott alltså!
Inte konstigt att vi inte ätit där på ett halvår minst..bläää!!

När Vickan åkt där kring tre så bakade vi pitekakan, sommarkaka eller vad man nu vill kalla den ;p
Den blev god, men inte lika hög som den brukar.
nåja..
Sen hade vi picknick på bron och busade massor :)

Jag köpte nya lökar igen, nähä!!?
Minipåskliljor..så jag har planterat lite och grejjat på!
Blev så fint..

                     



Hade slut på krukur då jag tog några dessertglas från ikea...mkt fint :)
Vet inte alls varför jag fått pippi på att sätta in lökar..för vårkänslorna känns det som.
Så vackert att titta på och dom och dom står sig mkt finare än tulips ;p

 




Nu väntar duschen och sedan sängen!! :)
Snacka om att man sover som en prinsessa nu när sängen är på plats.
Imorgon är det plugg som gäller!
Först på morgonen ska jag dammsuga av och skura..går ju kanonfort.
Sen plugg hela dagen..tills hjärtat kommer hem..
Längtar redan som en tok..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0