torsdag

Idag vaknade jag sent, tio! Men oj så sönt det var!! Behövdes verkligen! ;p
Vi låg och pratade i sängen ganska länge innan vi steg upp, ganska så mysigt tycker jag.

Vickan ringde och frågade om vi skulle luncha...Javisst!! :)
Inte bangar jag på det. hehe
Räksallad från dagges och trevligt sällskap någon timme.

Sen åkte jag hem och dammsög och skurade, la in mattorna.
Mattis hade städat i köket och gjort så fint.
Sen åkte vi till Mattis föräldrar och kollade in nyköket deras..fubbigt!
Jättesnyggt, högblankt vitt. Svarta handtag..supersnyggt. Rent och frächt.

Ikväll har vi bara myst i soffan med tända ljus!
Mattis börjat sex imorgonbitti i Piteå, så det är upp fyra som gäller.
Stackarn. Jag börjar dock sju..så uppstigning kl sex.
Och här sitter jag..inte bra alls.
Hehe att man inte har nog med vett i skallen att heva sig i säng ;p

Grattis till lillasyster som köpt hus idag.
Tyvärr uppe i ingemansland..Arjeplog
Buuh för det ;P


Imorgon som sagt, jobb som gäller.
Sen på kvällen blir det nog lite mysmiddag..ska överraska hjärtat.
Tror det blir fläskfilé och gratäng eller hasselbacks.
Får väl se..lite vitlöksbröd och en god sallad till.
Sen blir det idolfinal! Heja Magnus!! :)

Kram på er


Lillskruttan ;p

Kommentarer
Postat av: Anna

Helt rätt, HEJA MAGNUS! ;P

2009-03-27 @ 10:40:21
URL: http://foxygoldfish.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0