Torsdag

Gud så tiden går fort!! Helt sjuk, veckorna bara springer förbi.
Idag har jag jobbat 7-16, gick kanonbra! Trivs himla bra där borta faktiskt ;p
Alla är så snälla och jag har kommit in i rutinerna väldigt snabbt! Skönt att jag fick delegering igår så jag får ge medicin, så blir det inte så mkt dubbeljobb. Dessutom kan jag ju jobba kväll också ;p

Jag och Mattias möttes i dörren idag, bokstavligen.
Han börjar fem i piteå och jag slutade ju fyra så det blev en snabb puss och sen hej då.
Så trist. Men han kommer hem lördag..då ska vi mysa på :)
Min älskling..han betyder så otroligt mycket för mig! Vet inte vad jag skulle ta mig till om jag inte hade honom..
Han ska vara borta hela veckan som kommer på utbildning..blää. Trist så in i norden. Han åker söndag och kommer hem fredag.

Men sånt är livet, inget mer med det :)
Då hinner jag ta hand om huset och stoorstäda!! :) Och plugga min lilla kurs..Verkar himla intressant..

Nu är det bygglov som gäller för mig, missade det i tisdags ju..
Först en het dusch och sen under filten.
Har precis tryckt i mig en bakad potatis med räkor och sallad! Mumma ;p

Får se vad jag ska hitta på imorgon, plugga så klart!! Men man hinner ju lite mer oxå :)
Får spåna på det..

Nån som vet vad man gör med lökar (blom) när dom blommat klart och så..vissnat
Ska jag spara dom och plantera ut dom? fast jag har ju ingen rabatt..kan man sätta dom i kruka?
Och om jag sätter ut dom i kruka till sommarn, blommar dom inte föräns nästa sommar då?
Måste läsa på lite..Älskar ju krokusen ;P
Nåja nog om detta!!
Får fråga svärmor, hon kanske vet. Om nu inte ni som läser har ngot bra tips!
Kram på er.
Höres imorgon

Heejs


Kommentarer
Postat av: Anonym

Lilla blomexperten i farten! Du kan inte stoppa dom i en kruka! Spec inte över vintern, dom måste vara i backen då. Men du får gräva dig en lite rabatt å prova :)

2009-03-09 @ 19:23:13
URL: http://novasmatte.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0