Vårblommor ;p

Jag älskar verkligen alla fina vårlökar som finns, min favorit är ändå crocusen..så fin!
Jag köpte två små krukor med crocus när jag var och storhandlade på icamaxi förra veckan.
Så var jag i fredags på buketten här i stan och köpte murgröna..tänkte göra ett eller flera små fina arrangamang :)
Fint på bordet tycker jag..känns vårigt =)

           







Två dagar tog det för dessa sötnosar att slå ut..så fina!! =)
Den fyrkantiga i mitten där högst upp gav jag bort till mattis mamma, hon blev jätteglad!! :)

Annars då..jag jobbade i lördags..gick över förväntan.
Ska jobba nu ons tors också. Känns fantastiskt roligt.
Få in lite pengar!!

Idag har det varit visning på lägenheten i pite, hoppas verkligen dom är intresserade! Och att dom vill ge mer för den än det som ligger..vi får väl se! =)
Jag varit och käkat lunch hos vickan idag, bakad potatis ;p
Supergott!!!
Myst med Oliver och snooosat ;p sötnosen!

Imorgon ska vi på kalas till mattis pappa, han fyller 57 till helgen, men då jobbar alla! :(
Så vi firar honom då..blir smörgåstårta..:) mmm så gott!
Nu ska jag gå och börja med maten..får väl se vad det blir!
Hjärtat är ute och skottar..duktig!!
Snöat som en tok idag..tar det aldrig slut?!
Nåja vi har ju vår inne iaf ;P



   Hittade dessa två härliga böcker på bokrean på icamxi..tror jag betalade
                                              39 och 49 kr för dom! Som hittat..speciellt den med matbröd..Smarresmarr!

Hej svejs på er!
Nästa gång ska jag lägga upp lite bilder och recept på sommarkaka!! :0)
Höres då!!
Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0