Farsdag..

Farsdag för mig är inte någon rolig dag..borde kanske vara det.
Vara en dag då jag tänker på pappa och allt fint vi haft och gjort tillsammans, men det blir tyvärr tvärtom!
Jag vet inte varför..kanske är de så nytt ännu att han inte finns med mig.
För mig blir de ledsamt och tråkigt bara..
Jag gläds åt alla andra som har kvar sina pappor och firar så glatt..
Men innerst inne så skriker jag bara : Min pappa då?!
Varför får inte jag ha nån pappa?

Har varit på graven idag också och tänt ljus..så fint så!
Men det är ändå jobbigt.

Jag är ändå tacksam för mina år med pappa, den bästa pappan ;p
Men jag önskar så att han fanns kvar.

Jag önskar att han fick se vårat hus, jag önskar att han kunde leda fram mig till mattis på våran bröllopsdag..
Men jag är iaf glad att han fick träffa mattis, så han vet att jag har det bra!! ;p
Det känns tryggt!

Hur som helst..
Hoppas att pappa har det bra i himlen iaf..
Saknar dig otroligt mkt, varje dag!!

ikväll tänder jag extra mkt ljus för dig pappa!!


Kommentarer
Postat av: Anna

Kramar om massor!

2009-11-08 @ 20:04:57
URL: http://foxygoldfish.blogspot.com
Postat av: Sussi

ÅHhh! Grinar ju nu ;/. Jag känner likadant. Man VILL att han ska vara kvar ju. Men jag tror inte att de går en dag utan att jag tänker på pappa, farmor & farfar. Kramen

2009-11-09 @ 11:47:35
Postat av: Evelina

Mina tankar finns hos dej vännen! <3 Jag tror på ödet och att allt i livet har en mening. Men jag förstår inte vad det finns för mening med när dom vi älskar över allt annat rycks ifrån oss bara sådär.



Jag tror också att det bara är skalet av en kropp som man begraver, människans själ lever vidare och jag är nästan helt säker på att din pappa hör dig när du pratar till honom, fortsätt att tända ljus och ta fram alla fina minnen du har av honom.



Jag saknar dej Frida! Många kramar från Evelina

2009-11-11 @ 00:15:57
Postat av: Linda

Vet hur du har det.

Den dagen är tyvärr en dag jag föraktar och älskar på en och samma gång.

Älskar den för min sambos skull, men för min egen del skulle den lika göra kunna rinna ut i sanden.

Gör så otroligt ont att bli påmind om sin underbara Pappa. Den dagen ska man ju fira med ett leende. inte med tårar! Kramar i massor!

2009-11-18 @ 19:47:13
URL: http://Http://livetsomlindas.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0