Första advent :)

Åh vilken skön känsla..litet minus så klart att inte marken är vit. Men ändå..
Det är något speciellt med första advent..
Mkt minnen från när man var liten :)

Jag vaknade kring tio idag, gud så skönt med sovmorgon!
Behövdes verkligen!
Mattis ringde och frågade om jag kunde hämta honom på tågstationen.
Är så skönt att ha honom hemma igen..känns så tryggt :)
Saknat honom som vanligt..men extra mkt i helgen!

Vi har ätit en underbar advents frukost..tänt första ljuset i staken.
Myys!



Nu ska jag städa undan i köket och sedan duscha och göra mig iordning.
Ska på julmarknaden i stan med syrran och kidsen.
Mattis får dispans eftersom han jobbar 24 timmar.

Ska kika in på åhlens också och kolla på julgrans grejjor :)
Köpa lite julgodis grejs, vi ska ha julgodis pyssel på eftermiddagen med kidsen..som mattis ska leda :)
Han är proffs på godis ;p

Nää nu är de full rulle som gäller!!
Hej så länge..
Och ha en underbar första advent!! :)


  

Kommentarer
Postat av: sofia

ingen fara frida..

Jag berättade för britt att du hade skrivit och att du har gift dig! Hon blev glad och hälsar! :)

2009-11-29 @ 12:10:19
URL: http://peaken.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0