jobbkväll idag :)

Skulle igentligen upp tidigt idag..men ikket. Var så slut i huvudet så jag låg kvar i sängen ganska länge!
Men skönt var det..lyssnade på musik och tog det lungt!!
Behövdes nog.

Nu ska jag dammsuga och skura. Och så ska jag tvätta nån maskin, bla hjärtats vinterjacka.
Dags att komma fram nu..
Ävne om de är slask väder just nu..
Gud så trist. Jag borde skaffa mig bättre skor..
Jag blir dyngsur när jag är ute och går..
Har väl aldrig hoppats på vinter och kallare förr ;o
Men så det fryser på lite..

Börjar fyra idag..
Najs.
Har käkat omelett med korv i idag till frunkost/lunch.
Ikväll när jag slutat jobba blir det en prommis.
Är verkligen taggad att börja ta tag i livet igen.
Suck! ;p
Men men..

Skulle behövs kamma mino och bada henne också..;P
Ja nu måste jag vidare..

Kommentarer
Postat av: Linda

Jag har inte riktigt haft ork att blogga, men nu ska jag försöka uppdatera lite oftare i alla fall! :-)

Jo, vi trivs bra! Bara det att Sebbe vågar inte vara uppe i sitt rum att leka själv, och så måste vi ligga bredvid dom när dom ska sova. Så här i efterhand, hade det nog varit klokare med en-plans. Men jag presonligen tycker att det är mysigare med två våningar. (1 ½ plan...hmm) :-)

Att det är härligt med hus!! Önskar bara att man kunde få i ordning någon gång! ;-) Haha. Hur är det med er då?

2009-11-17 @ 14:00:18
URL: http://linjak.blogg.se/
Postat av: Lisa

Hehe ja om du inte har önska/duka så blir det ju svårt plus att du inte är i luleå nån gång. Då blir det ju enkelt, det från ellos :) Eller så nöjer du dig med det du har :)Det är billigast :) Hehe

2009-11-18 @ 23:24:42
URL: http://novasmatte.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0