julen hemma hos oss :)

Äntligen är julen här!! ;p
Jaa för det tycker jag verkligen att den är.
Köpte årets julskiva med EMD idag,o den var verkligen bra. Superfina röster..så stämningsfullt!
Det tillsammans med julpyntet och bakningen av pepparkakor idag satte pricken över iet.

Känns toppen!

Lite bilder på hur julefint jag gjort det ute:

      

 

      

Såå fint med ljus!
Köpte lilla enen som står på bron på ica maxi för 149kr. Vilket klipp, stor och fin är den ju ;p
Så köpte jag ett ljusnät och satte över..mkt fint!!
Hahah idag har jag och kidsen varit med grannarnas kids på tallris jakt i skogen!
Och mörkt var de..hehe men det gick bra!
Resultatet ser ni i blomlådan på garaget. Köpte en liten ljusslinga på elkedjan, jag är mer än nöjd!! :)

Har även satt 2 st 5 meters slingor uppe på balkongen, där vi har vårat sovrum..
Men det får ni se imorgon ;p

Lite julpynt inne:

  

Den fina adventljusstaken..är så jävla nöjd!! :)
Kolla in dom söta tomtarna i närbild..dundersöta!
Inköpte på sävast trädgård för 29kr st! 160 spänn för fem tomtar - lätt värt det!
Hjärtanen med God Jul är också inköpta där..49kr st. Fanns i rött också, men då var texten gul..och nää!

   

  Åh vad fina dom är! Boksäverna som i framtiden ska hamna i vårat sovrum..
Tills vidare får dom husera i köket..bara för att dom är nya..och fina! :)
198kr på sävast trädgård..som ni märker gillar jag den affären ;p

 

 

          

 



Lite tomtar, men jag tycker inte de ska blir fööör mkt, så detta är perfekt! ;p

Svärfar var i luleå idag och köpte julgran, så då frågade han om vi ville ha någon.
Och jaa..så nu står den och väntar på kläs, men de är föör tidigt!
Ska på åhlens nån dag till veckan och köpa matta, kulor och glitter!! :)


Helt off topic nu i juletemat haha men kolla in hur mina blomlådor ser ut!



Heeelt sjukt!! Murgönan är fortfarande grön..och dom ser helt okej ut!!
Med tanke på att det är december snart!! tokigt värre..
Lådorna ska få sitta uppe tills det kommer snö och dom vissnar till blommorna!

Nu blir de mera fredagsmys i soffan med dom två äldsta kidsen..den minsta slumrar redan!
Imorgon är det jobb 8-20 och jag kände inte alls för det..fyy!!
Men plus att jag jobbar med Malin så det ska bli riktigt festligt! :)

Hej på er!!




Kommentarer
Postat av: Malin

Du har gjort riktigt julfint!

Vi syns snart på jobbet! Weeho ;)

2009-11-28 @ 15:46:38
URL: http://malinnordberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0