ny veckan igen :)

Japp nu är de ju bara två veckor kvar till första advent, gissa om jag längtar! Nähä!?
Hahah ska bli så mysigt!! :)

Vi har haft en mysig helg! I fredags var vi bjudna på middag hos nå kompisar i lule, mkt trevligt ;P
Lördag vaknade vi vääldigt sent, hehe men de var väl inte så konstigt med tanke på tiden vi la oss ;p
Men jag började städa lite, skurade toaletterna och grejjade på. Sen åkte jag och handlade mat.
Så sen kom svärmor på spontan besök, de gillas ;P
Så vi satt och pratade, hon är bäst!

Sen kom micke in dundrande ;p han är så fucking underbart roligt hahah!
Vi åt tacos, såg film, spelade spel.
Ja vi ska inte nämna vem som vann ;)
Mkt trevlig kväll.
Söndag blev de sovmorgon, mysfrulle och sen jobb några timmar på eftermiddagen.
När jag kom hem gick jag en långprommis, 2 timmar.
Puh. Gissa om jag har ont i fötterna idag..;/

Idag är det städ och grejs som gäller.
Mattis har åkt till lule, i nå skoterärenden.
Han ska meka i ena skotern, så han skulle beställa nå grejor.
Han är så duktig!!

Jag ska hänga en maskin nu och starta en ny.
starta diskmaskinen och köra en sväng med dammsugaren.
Sen ska vi en stund till svärisarna och hälsa på.

Dessutom kommer syster hit med hennes kids.
Vi ska fira Lucaz som fyller nio år imorgon.
Stoooora killen =9
Det blir tacos igen haha mkt kvar sen helgen.
Så blir de tårta och paket för honom :)

JAg har ju lite att göra, fattar inte att jag fastnar här då. haha
på återseende!



guud vad jag älskar denna kille ;p
den bästa..
Grattis!! :)

Kommentarer
Postat av: Lisa

Hej hej. Hoppas allt är bra med dig. Snart får vi ju börja julpynta. Kul att pynta hus :) Glögg settet har jag köpt på Önska/duka. Allt på bilden kosta drygt 450kr. Dom hade ett till fint set. Men där var det ingen värme till kannan så då blev det den här. Plus att det vi köpte var billigare :P Men det är ju du som gör tårtorna. Skulle behöva gå på kurs hos dig så man kanske kan lära sig lite nån gång :D

2009-11-16 @ 20:16:02
URL: http://novasmatte.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0