skön dag

Japp, idag hade jag sovmorgon! Mye skönt :)

Vaknade, ringde lite samtal, städade undan lite, satte igång en tvättmaskin och slöade!!
Sen blev det ägg röra med bacon till frunch ;p
Gott!!

Sen kammade jag mino, klippte klorna.
Sen kom Lucaz och Cissi hit efter skolan, åt mellis och spelade guitar hero.
Så medans badade jag mino. Hon gillar de inte, skriker som en jag vet inte vad ;p
Men innerst inne tror jag att hon gillar det...vissa gånger såg jag hur hon riktigt njöt :)
Så på med torken och nu är hon superfin! Men minst ett kilo lättare ;p

Ikväll har hjärtat kommit hem, jag gjorde kyckling till middag.
Sallad, cole slaw och dressing till! Mumma!!
Lchf maten passar verkligen mig, så jag måste hålla i det här nu ett tag ;p

Var ute på 1,5 timmes powerwalk igårkväll.
Mkt skönt..
Men oj vilken blåsa jag fick UNDER ena foten.Inte roligt.
Aj!!
Var skönt ändå..kokade te och åt en banan i soffan när jag kom in och myste under filten med massor av tända ljus! Mysigt!

Behöver btw på ikea snart, alla ljusen är snart slut ;/ Katastrof!!!
Nån som är sugen??

Nu ska jag gå och mysa med hjärtat!!
På återseende.

Men vet ni..jag ska och se magnus carlsson på hans julturné!! ;P
På tisdag är han i kyrkan i stan!! Gud så mysigt de kommer bli..
Ska gå med svärmor och en kompis till henne..haha!!
Tur att jag har dom!! :)



nu blir det myyys!! :)

Kommentarer
Postat av: Linnea

Åååh jag vill också se Magnus, jag har varit hemligt förälskad i honom sen jag var 12!! Ha ha ha.. och JA , Ikea är alltid välkommet ;)



Hur har ni det annars då? kram på er!

2009-11-19 @ 21:11:16
URL: http://meiam.blogg.se/
Postat av: Linda

Jag är ALLTID på G till Ikea:)

2009-11-20 @ 11:35:32
URL: http://Http://livetsomlindas.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0