trodde jag skulle vandra vidare..

Idag har jag jobbat..men bara till fyra ;P sköönt!
Men innan jag skulle åka och jobba så fick jag så otroligt ont i livmodern/äggstockarna.
Mest livmodern, jag trodde jag skulle döö!! Som en blixt från blå himmel typ. Svinont, kunde inte röra mig, blev alldelles kall och svimfärdig. Skakde i hela kroppen, de var verkligen jätteskumt!
Trodde jag skulle behöva sjukskriva mig, men de gick över efter en halvtimme, fyrtio minuter.
Men fy bubblan.
Värsta jag varit med om..aboslut ingen vanlig mensverk, nått helt annat! Måste kanske kolla upp de..

Men nu är jag som vanligt igen ;p
Kommit hem från jobbet och surfar runt för att kolla lite recept..
Behöver tips på en supergod dessert ;p

I fredags var jag och mina systrar och kids på gallerian.
Mkt fin..och jag gillar namnet Enter, snyggt!
Kikade väl inte så mkt i affarerna, men ohlssons tyger..me like! :)
Köpte en stooor ljuslykta på buketten..
hade kostat 799 och var nedsatt till 499.
Ska ta en bild...

   



Tanken från början var att jag skulle ha den på bron nästa år då vi målat om huset..
Då kommer de bli skitsnyggt med vitt!! :)
Men eftersom den är gjord i trä så blev jag lite kluven att ha den ute nu..när de är så smutsigt och geggigt..så då får den stå i hallen på byrån tills den fått en bättre plats! :)
Blir superfint sken av den iaf :)
Jag är nööjd! Men nått fel är de när hjärtat säger en till?! när jag kom hem med den ;p
Men vadå..kan man få för många?! hahahah

Ikväll ska jag tvätta några maskiner, bla lite barnkläder som syrran lämnade åt mig.
Hon frågade om jag kunde tvätt upp de..självklart! även lite sängkläder, handdukar och sånt.
Som har använts flitigt av min älsklingsungar ;p
Sen blir de lite teve, städ och mys.
Skriva en handlingslista ;P

Imorgon ska jag på storheden..mitt paradis ;P
SKa storhandla och även handla på systemet en hel del så vi ska ha middag på fredag!
Längtar!! :)
På återseende..puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0