bullar

Igår var jag ledig, gud vad det behövdes!! Har jobbat så otroligt mkt sista två veckorna!
Så de var skönt..sov till elva, duschade, åkte in till stan och handlade lite..satte in pengar på kontot.
Svängde om dollar en sväng och köpte gravljus, cellofan och vitt omslags papper.
Och två kakburkar ;P

Sen var de soffhäng! Bakad potatis till middag med räkor och sallad och dillsås.
På kvällen blev jag extremt sugen på godis..
så jag och syrran styrde rakt om godisarenen!
Och ni hör ju hur bra de går med dieten ;p
Nääää!!
Men jag ska börja en ny diet!
Äta normalt och gå ut och gå varje dag! Det tror jag på ;p

På godisarenen hade dom småååå lyktljus, fem st för 10 kr.
SÅ jag köpte fem fpkn. Men nu glömde jag ju kolla på morgonen om dom lyste än.
dom skulle lysa 14 timmar..perfekt!!
Annars dom stora man köper lyser ju längre..på dagen när de inte behövs!
Så de var ju bra ;p

Intresseklubben antecknar!? ;P

Ska baka bullar idag..tror jag skrev de i förra veckan också?! Men då åkte jag ju på jobb så de blev inte!
Nu blir det vaniljbullar för hela slanten! På tre jäst ;p

Hej så länge :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0