En månad som gift..;o

Japp idag har vi vart gifta i en månad..känns fantastiskt bra!
Måste säga att jag har himla bra smak alltså ;p
Kunde inte fått en bättre man..utan tvekan!
Så man kan sumera det hela med att skriva JACKPOT!!! :)

Jag har jobbat min fjärde kväll den här veckan, imorgon är det dag och på söndag är de inte helt otippat en kväll till ;p Men jag är väldigt tacksam att jag får jobba! Så det så :)

Ska göra en tårta i helgen, fylld med jordgubbsmosse och dumlefluff.
Och dumlefluffen har jag redan gjort iordning, eftersom den ska stå i kylen över natten innan man kan vispa den.
Jordgubbsmossen gör jag imorgon innan jag åker och jobbar, så hinner den stelna i kylen medans.
Så när jag slutar 17 så blir de hem och baka botten ;P
Ska bli skoj, får jag grejja med dekorationer imorgonkväll, var alldelles för trött för det ikväll.
Får se hur de blir :)
Hoppas dom blir nöjda iaf.

Håller på att bli sjuk..vet att jag skrivit de tidigare, men det har aldrig brutit ut.
Konstigt värre. Men nu ikväll blev jag tvär snorig.
Får väl se om det går tillbaka som de brukar eller om det bryter ut.

Tagit en varm dusch och det gjorde susen.
Sett idol ikväll..
tycker att Reza var klockren ikväll, gillar henne dock inte lika bra när hon ska snacka och så..
Bara på scenen ;o)
Sen är ju erika, erik och calle fantastiska! och towe! :)
Eddie och Karolina sög balle.
Gillade verkligen inte Karolina, så hej då!! hahaha

Nu blir de sängen.
puss och hej


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0