halva veckan har redan gått..

Gud så fort veckorna går när jag jobbar, hinner inte med! ;p
Det är så här det känns att ha ett liv ;P
Känns bra iaf att jag får jobba! Jag tar allt jag får, mest kvällar och helger, för att visa att jag verkligen vill jobba!
Så det känns bra faktiskt :)

JObbat 16-21 idag, en perfekt tur.
Trist med kväll, men ändå okej!
FUll rulle hela tiden, då går tiden fort ;p
Innan det så städade jag..dammsög, skurade, städade toan, såg lite inspelade program och så.
Ringde lite viktiga samtal..
Sen åkte jag och hämtade mitt nya körkort :)
Yey.

Nu ska jag kika runt lite, sen hoppa i duschen.
Sen blir de nog sängen!
Ska stiga upp tidigt imorgon och baka ;P
Bullar..vanilj bullar. Mumma.
Hej så länge


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0