helg :)

Skönt med helg, även om jag jobbar ;(
Tyvärr, men bra med pengar iaf :)
Jobbar 16-21 både lör och sön.
Igår jobbade jag 7-17
Jag var helt slut i huvet när jag kom hem..fy.
Bara varit ledig två dagar på två veckor..men de känns ändå bra och kul att jag får jobb.

Pauline har sovit med mig inatt då mattis inte varit hemma.
Så mysigt..hon stryker på ryggen och kinden när hon vaknar..hehe
sötnöten

Mattis är som sagt borta..han hade persmöte igår i pite och då gick dom ut och käkade efter de.
Så började han typ 6 imorse på extra jobb så då sov han över!
Men han kommer hem idag..:) Sååå skönt.
Vill kramas!!
Så ikväll blir det sen middag, kl nio när jag slutar!
Taco ;P
Nähääää?!!
Roligt för Lucaz och Cissi att äta så sent, framför teven dessutom.
Pauline sover då ;p
Myyyys!!

Ska göra mig iordning och sminka mig och sen bege mig ut på en prommis..så fint och skönt väder ute!!
Kram på er.


Kommentarer
Postat av: Lisa

Hej hej. Ja visst är dom fina :) Dom är köpta på dollarstore, iaf vad jag kunde se av det som vaar kvar av prislappen. Men som sagt är det ju typ 2 år sen snart. Tv-bänken köpte vi på Wika möbler. Troor det heter Solo om du kollar deras hemsida. Den vi har är över 2 meter men dom hade en kortare variant också. Vet inte om den rymmer souraund. För jag har vägrat ha de då jag tycker det är ult, tar lats och har en helvetes massa sladdar! Hehe. Men nå borde de få plats för den är ju ganska stor!

2009-10-20 @ 12:22:24
URL: http://novasmatte.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0