Hello Kitty

Nu är tårtan klar och hämtad..;p
Men jag höll på att dö!!
Tur den var till en kompis..omg.
Hade nog dött annars! ;P

Hon sa tidigare när vi pratade att dottern är allergisk mot jordgubbar och nötter.
Okej..
Men jag trodde de var hallon :)
Ojoj..tur hon frågade vad är den fylld med..
Jag ba ja jordgubbsmosse och vanilj..
Inte jordgubb väl?! säger hon då..

Hahaha nää gud så hemst!!
Tur  var väl att hon sa att hon äter inte tårta, utan de är mest för syns skull och gästerna.
Hon skulle peta bort jordgubbsmossen..
Går ju bra.

Men tänk om de var till nån okänd..som inte frågade.
Nån kunde ju dött..typ.
Tuuuuuur ;p
Då har jag lärt mig att lyssna liiiite bättre nästa gång, eller iaf komma ihåg rätt ;p

       

 



Är suuupernöjd med designen..;p
Hoppas den är god..hehe
Färgade bottnarna turkosa..så ska bli spännade och se hur den ser ut när dom skurit i den :)

Nu ska vi på paketjak och sedan på Mattis brorsas kalas..27 år! Gammal ;p


Kommentarer
Postat av: Linda

Riktigt snygg! Tänkte ge mig på ett försök själv när dottern fyller två i januari. :)



Tror att Fabbis blev riktigt nöjd över sin Kitty-tårta!

2009-10-24 @ 13:02:39
URL: http://mansixxa.se
Postat av: hesa

Åh, vilken snygg tårta! Vill du göra William's födelsedagstårta i januari? och vad vill du ha för att göra det, utöver ingredienskostnad? Kram

2009-10-25 @ 10:31:01
URL: http://[email protected]
Postat av: Anonym

och här e min nya blogg, om du inte visste om den redan. den kräver lösenord och anv.namn! Kan maila dig det om du vill läsa

2009-10-25 @ 10:31:57
URL: http://hesas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0