lite shopping.

Idag så åkte jag och syster till storheden, de har jag ju redan sagt ;o
Vi for först på skokanonen, vet inte varför, men jag gillar den affärn.
Hittar oftast något, och de är inte dyrt! Okej, kanske inte bästa kvallan men jag gillar ju att förnya mig ;p

Hittade ett par skor och en väska för 500 spänn.
Som hittat!! ;P
Och faktiskt gillade jag väskan så himla mkt..jag är ju ingen väsk människa igentligen..
men den var superfin!

Lite av inköpen idag..lite tidningar ;o
Och julmagasinet..åhh vad jag längtar till jul!!

    

 

Vi var på icamaxi och handlade..min favvo mat affär ;p
Gillar den..speciellt skoj att ha med sig någon som inte gnäller och suckar hela tiden ;p
hehe
Hittade Ballerina med pepparkakssmak..supergoda!
En aning stark smak av pepparkaka för min smak, men de kanske är meningen ;p hahah
Och julmust, årets första :) Mumma.



Hyrt två filmer som vi ska se ikväll, jag och systeryster.
Mattis är och jobbar igen..men lör sön då är han ledig.

Glömde färgen igår och idag så imorgon blir det in till stan tidigt och hitta färg..
Kul!!
Hej så länge :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0