massa grejs

Idag vaknade vi vid nio..himla tidigt för att vara oss ;P
Men skönt!! Jag har duschat och grejjat i köket.
Postat tillbaka det mesta av mitt paket..
hm. Vet inte hur jag tänkte med det mesta var för stort!
Jag beställde : tre jackor, ett par skor, en tröja/blus, två bhar, två strumpbyxor, två koftor, mössa, vantar, halsduk, vaser. nästan tre tusen.
Men jag tänkte att om jag kan ha allt så är de ju ingen fara.
HAhaa blev billigt!!
Behöll: bharna, strumpbyxorna, mössa, vantar, halsduk, vaserna för 50 spänn och en jacka!
Som hittat. trist med skorna, men ska iväg idag och kika på nya! Bättre att prova ut innan..
Men så smidigt när man skickar tillbaka, på med lappen och iväg.
Tilloch med göra ändringarna på datorn..smidigt!
tre tusen blev typ 800 ;p

Ja Micke har just varit här och fikat..hälsat på en stund! Mkt trevligt.
Han hade varit i lule och köpt en fyrhjuling..splonkans ny ;p Fubbo!!
Mkt fin var den :)

Väntar på att syrran ska sluta jobba så vi kan åka till lule..
Storheden och lite sånt ;p
Ska bli skoj!!

Tacogratäng till middag..mumma!

Hej så länge ;o


Kommentarer
Postat av: Zara

Från vilken katalog har du beställt kläder?=)

2009-10-27 @ 06:26:13
URL: http://millybus.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0