mysig dag

Vaknade kring halv tio idag..hyffsat tidigt för att vara jag ;p
Ringde lite viktiga samtal, bla banken. Måste få nya visa kort med rätt namn på :)
Känns skönt nu när det står Frida Flygare på alla papper som kommer till mig ;P

Åt frukost framför teven till våra bästa år.
Haha är så länge sen jag såg det, men jag hängde med ändå!
Snacka om evighets serie där allt stå typ stilla.

Tvättat en maskin, gått en lång prommis i det härliga höst vädret.
Jag älska hösten!!
Vilka underbara färger överallt.



Tog precis det här fotot utanför oss, på baksidan.
Vackert :)

Idag kom mitt första nummer av allt om mat som jag börjar prenumenera på.
Haft den förut, mkt bra tidining.
Känns roligt när de kommer nå skoj i brevlådan istället för räkningar ;p

Jag har spenderat eftermiddagen i solen på altanen, efter min prommis.
En kopp te, ett äpple, ett ljus och en underbar tidning.
Vad mer kan man begära?! :)



Blir köttfärssås till middag idag.
Idol ikväll och lyxfällan haha.
Tur man inte är som dom..fattar inte hur man kan sätta sig i en sån sits, att man inte har bättre koll på sin egen ekonomi.
Nåja..kul att titta på och få tips iaf.

Hej så länge!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0