ny tårta

Nu är tårtan färdig och hämtad! Alltid lika skönt när dom kommit,så ansvaret åker över på någon annan ;P
Men nu återstår bara att höra om den var god!?

        

 




Ljusa bottnar. Fylld med dumlefluff och jordgubbsmosse.
Spacklad i grädde och täckt med sockerpasta.
Dekorationerna är gjora i modeleringpasta! :)

Nu blir de lite lunch sen ska jag åka och jobba!
Ikväll när jag slutar nio blir det tacos framför teven
och dom två sista johan falk filmerna.
Syrran och mattis ska fixa så jag får komma och sätta mig vid dukat bord ;p
Häääärligt.
Nästan så att jag ser fram emot att åka och jobba ;p


Kommentarer
Postat av: Elina

den var helt underbar! hur god och fin som helst :D

Tack så jättemycket! Ha det bra, kram

2009-10-11 @ 22:00:08
URL: http://eliinalundberg.blogg.se/
Postat av: Lisa

Gud så fin tårta. Du är så duktig. Hoppas allt är bra med dig. Kram

2009-10-12 @ 00:06:56
URL: http://novasmatte.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0