skallebang

Jobbade idag 12-21 men redan när jag kom till jobbet fick jag enorm huvudvärk!!
Tog två panodil och trodde de skulle gå över, men ikket!
Blev outhärdigt, hade så ont i skallen så jag började må illa!
Hulkade och var nära att kräkas flera gnger..
Så jag for hem strax baki två.
inte roligt.
Har aldrig haft så förr..konstigt!

Väl hemma så tog jag en supervarm dusch och la mig under täcket..
Och nu känner jag inte nått!! Precis som vanligt..
Skönt, men skumt!!

Imorgon kommer lillsis till stan, vi ska göra Boden ;p
Nää men vi tänkte kolla in nya gallerian, om vi ids!
Lär ju vara dunder med folk alltså.
Om inte annat blir de en lunch på stan..
Vi tar med oss våra underbara syskonbarn ;o
Har lovat att pauline får vara ledig imorgon från dagis! ;p

Cissi och Lucaz har ju sovit hos moa i arjeplog sedan i måndags..
Ska bli myys att dom kommer hem.
Snacka om fredagsmys.
Blir tacos till middag på kvällen..och idol!

Min äldre syster som är inneboende här har fått en lägenhet!!
Och ingen är gladare än mig ;p hahaa
Nää men faktiskt, hur kul de än är och hur mkt jag än älskar mina syskonbarn så ska de blir väldigt skönt att bara få vara själva! :)
Så får jag skämma bort dom när dom väl kommer och hälsar på istället!


Ingen kan nånsin förstå hur mkt jag älskar min man! :)
Det finns inte ord..
Så fort han far iväg så fylls jag av en enorm saknad..fast jag vet att han snart kommer tillbaka!
Kärlek..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0