tårteri..

Gud vad jag älskar att göra tårtor..det är så roligt!
Önskar verkligen att jag får möjlighet, någon gång i livet, att jobba med det som jag verkligen brinner för.
Tårtor och inredning..
Ett eget café, kunde inte blir mer rätt för mig.
Känns det som iaf..

Nåja, håller på med tårtan till Elina, hon fyller 16 till veckan.
Hennes mamma har beställt en tills imorgon..hehe
Nu står den täckt med sockerpasta i kylen.
Imorgon bitti väntar dekorationerna..
Vet inte än vad det blir ovan på, får sova på saken :)
Har iaf färgar in lite olika färger ikväll, så nått fint ska vi väl kunna få till ;p

Imorgon jobbar jag 16.30 - 21. Skööönt!
Haft en intensiv jobbvecka..hoppas jag blir ledig måndag iaf ;p
Så jag hinner andas.

Annars då..
Inte mkt..Vill få ordning i datarummet snarast! Hatar verkligen den här gröna randiga tapeten, den är hemsk.
Både jag och mattis tillbringar ju mkt tid här inne, så det känns dom prio ett.
Men det är svårt när man har en man som säger att "vadå, de är ju jättefint".
Hallå..snacka om ingen koll ;P men han är söt ändå!
Just nu är de ljus matta till golv, gröna tapeter och trätak.
Jag tänker mig ganska ljust och rofyllt rum..
Vita väggar och vitt tak.
Mörkt golv..
Så kan man ha lite färger på gardiner, grejjer och sånt.
Om man vill..jag gillar kontrast mellan ljusa väggar och mörka golv.
Men vi får se, hinner kanske ångra mig.

Nån som vet vart man kan sno enris?! ;P

Älskligen är borta på jobb, han tog på sig extra i helgen eftersom jag jobbar.
Och då slog det helt fel. Han börjar när jag slutar och han kommer hem när jag börjar..haha
Men det ger mkt pengar..ja inte för mig då.
Men ska bli spännnde att se vad det blir i lön för mig..
Ska ju få retoraktivt från första juni..gått på fel lön.
Skiljer ju över 14kr/timme.
Blir många timmar ju..

Alltid så långa inlägg.
Blää på mig då.
Ska ta bild på tårtan imorgon, om den blir fin :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0