tisdag

Jobbade igår, 13-21.
Gick jättebra, men en seg och lång dag som aldrig tog slut kändes det som.
Men jag är glad att jag får jobba!
Ska jobba till helgen med..=)

Idag vknade jag just efter åtta, mkt skönt!
Kändes skönt att vara utvilad.
Så nu har jag duschat, myst med hjärtat. Nu är det frukost som gäller.
Kanske lite tv, rachel ray och våra bästa år ;p

Senare idag ska jag åka på stan, måste ta en bild till mitt nya körkort.
Den vi tog hemma godkändes inte, kunde man ju ge sig tusan på.
hahah
Ska köpa en present till svärmor som fyller år idag! :) Grattis!
Handla lite..ja lite ärenden helt enkelt.

Ska hinna sammsuga och skura också, baka lite.
Känns som en bra dag.
Skönt att städa undan när barnen är hos sin pappa!! :)
Rent och snyggt ska det vara.

Fick mitt nya visa kort igår, Frida Flygare.
Känns så rätt och bra!! :)

Nää nu måste jag vidare.
Hejs


Kommentarer
Postat av: Zara

Vad då när barnen r hos sin pappa?? vilka barn?=P

2009-10-06 @ 12:58:02
URL: http://millybusbus.blogspot.com
Postat av: Anna

Hello. Nu har jag frågat vilken mascara hon använder och det är Max Factor 2000 calories :) Kram.

2009-10-06 @ 18:30:10
URL: http://foxygoldfish.blgospot.com
Postat av: Anna

Haha, ja du får testa och se om det går ändå :)



Vi skulle skaffa hund, en liten en som heter Torro, men vi bestämde att han får det bättre hos en familj som kan stimulera honom ordentligt (det är en jakthund) så vi gav tillbaka honom :)



Tara är mina svärföräldrars hund, hon är ingen valp längre och därför lite lättare att ha och göra med, jag kan tex ha kvar henne hemma när jag far och jobbar utan att hon river ut allting hemma.. Hahaha..

Så, så är det med det! :)

Ha det fint. Kram.

2009-10-06 @ 23:04:49
URL: http://foxygoldfish.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0