uppe med tuppen :)

Ja det händer inte ofta att jag är vaken kl åtta på morgonen! :)
Men jag lovade pauline att hon skulle få vara hemma från dagis om jag inte fick något jobb idag..
Då måste man ju hålla sitt ord ;p
Vi har ätit frukost, myst och nu är lilljäntan i badet.
Hon älskar verkligen att bada.

Idag ska vi på stan, jag måste hitta en present till svärmor som fyller år snart och min lillasyster.
Hon fyller 23 på söndag, så då ska vi dit, hela konkaronget och hälsa på henne :)

Vi ska handla mat, åka på dollar och ha fredagsmys :)
Mattis åker och jobbar idag, kommer hem imorgon.
Då kommer även Micke hit, umgås, spela spel :)
Tror att det blir hackelbackspotatis, fläskfile och pepparsås :)
Men vad blir det idag..?

Kram så länge!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0