vi är med i tidningen :)

Yey nu vet alla att vi är herr och fru Flygare..
Vilken konstig känsla att se sig själv i tidningen ;p Men häftigt så klart..

Vaknade tidigt idag med, gud vad man blir effektiv när man blivit fem barns förälder.
Till dom fem räknas, syster, hennes tre barn och min man! :) hahah

Jag har gjort amerikanska pannkakor till frukost, mumma!
Satt på en tvätt maskin och diskmaskin.
Ska strax dra ett varv med dammsugaren och skurmoppen!

Micke kommer ju idag ;P
Och älsklingen kommer hem..längrar faktiskt efter honom!
Blir goo middag.
Och myys!
Imorgon väntar andra lillasyster i Arjeplog.
Ska bli skoJ!

Hej så länge!


Kommentarer
Postat av: Malin

Haha, ja, Rabih är en riktig snygging ;) Tur att man är singel ännu.. :D haha. Jotack, det är bara bra med mig :) Hur är det med dig? Kramar!

2009-10-04 @ 22:29:04
URL: http://malinnordberg.blogg.se/
Postat av: Linnea

Jag såg er i tidningen, rackarns så fina!

2009-10-08 @ 21:46:04
URL: http://meiam.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0