full rulle.

Nu var de visst länge sen igen..glömmer av att blogga.
Har jobbat helgen som var och är nu ledig mån, tis, ons och torsdag! :) Lovely!!
Såå skönt, behövdes verkligen. Nu är jag igång med att tvätta upp alla mina pappelina mattor.
Testade att köra den lilla i maskin, funkade klockrent. Den blev så fin och ren.
Nu är de bara köra vidare med dom andra.
Cissi och Lucaz är här, ska sova över.
Pauline var här och sov mån till tisdag. Hon är så duktig! :)
Vi mös på och såg rädda willy.

Har även börjat olja in utegrill platsen. Nån lasyr olja med pigment..var väldigt tjock.
Men blir nog bra. Tillslut.
Blir som brun träig. Om ni hänger med?!

Jobbar helgen nu igen..men de funkar. När jag varit ledig fyra dagar så funkar det ;p
Kommer även gå heltid i september..dom två första veckorna, sen ska jag ju åka till gbg till scandinavien cake show. Längtar massor..kolla på alla fina tårtor, köpa masor med sager och sockerpasta! :)

Nää nu måste jag gå vidare..vi hörs! :)



denna som ska målas..bara sätta igång!! :)

Kommentarer
Postat av: Camilla - Mamma till Olivia ♥

Hej! Jag hade behövt tårtan/tårtorna till den 28:e. Eller det är då vi har dop, så kanske dagen innan? Har du någon mail som vi kan "prata" bättre över?



/Camilla

2010-08-18 @ 19:10:40
URL: http://camillasvirrvarr.bloggplatsen.se
Postat av: Malin

Jag längtar också! Det är ju snart, kändes nyligen som att det var evigheter innan vi tar oss iväg! :D

2010-08-18 @ 20:25:27
URL: http://malinnordberg.blogg.se/
Postat av: Sussi

DU är så duktig :) Puss på dej <3

2010-08-20 @ 00:18:07
Postat av: Camilla - Mamma till Olivia ♥

Det var verkligen synd! Vet du någon annan som gör tårtor? Gör konditorierna likande som du gör, i sockerpasta åså?

2010-08-20 @ 12:49:02
URL: http://camillasvirrvarr.bloggplatsen.se
Postat av: Anonym

Men har du en blogg?! Varje dag får man veta nå nytt, så roligt! :) Och taaack, det var verkligen skoj och höra. Annars får jag bara höra hur lik hon är sin pappa. :) Nu när jag fått nys om din blogg så får du vara en flitig bloggare. ;)

2010-08-22 @ 19:10:29
URL: http://volanen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0