jobbhelgen är äntligen gjord! :)

Såå skönt! :) Har vart en lång och trött jobbhelg. Men den har gått ofantligt fort. Så det är ju bra! ;p
Slutade 17 idag..väl hemma tog jag en jättelång dusch! Jag verkligen älskar att duscha. Mitt sätt att varva ner på..kan stå hur länge som helst! :)
Nåja nog om det väl! hahaha
Lagade köttfärsås och spagetti till middag..enkelt, snabbt och gott!

Efter lite vila på soffan, disk och allmän röjning här hemma så körde jag hjärtat till tåget.
Han hade visst nån specialare idag så han skulle åka med persontåget.
Svängde om kioskpiraten och köpte lite godis och en cola zero..min favvo :)

Så nu ska jag tända en massa ljus och mysa ner mig i soffan!
Det är jag minsann värd efter en så tuff jobbhelg :)

Just ja..Hade hänt en olycka i korsningen vid shell nu ikväll..kryllade av ambulanser, poliser och brandbilar.
Hoppas dom klarar sig bra.
Livet kan verkligen ändras snabbt.
Direkt jag såg olyckan tog jag på mig bilbältet..
Varför kan jag inte ta på det direkt innan man ens startat bilen!? Så hopplöst.

Nåja..
Tänder ljus och tänker extra mkt på pappa ikväll!!
Saknar han så..och dom säger att tiden läker alla sår..
Men jag undrar fortfarande..
Känns mörkt!!

Nått roligt iaf är ju att syrran kommer imorrn :)
Blir så kul..hon ska stanna några dagar, sen lämnar hon tuva här.
Ska vara hundvakt nått tag framöver.
NU blir det film.
Hörs! :)
TA hand om varandra!

Mattias - Jag älskar dig..mest av allt på hela jorden! ♥





Kommentarer
Postat av: Sussi

Åhh gulle dej på alla sätt å vis :).. OCH DU!! TA PÅ DEJ BÄLTET!!! Puss <3

2010-08-22 @ 23:32:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0