Sex and The City

Idag har jag jobbat halv sju till tre. Helt okeh tur :)
Bara så otoligt jobbigt att stiga upp före fan. Haha men desto skönare att gå hem tre!
Så får inte klaga.
Skyndade mig hem och gick ut med tuva. Syrrans flatte. Hund alltså :p
Sen kom Anna hit och vi käkade en räkmacka.

Gulliga Zara hade fått tag i Sex and The City 2 så vi har sett den ikväll..
Jag, Anna, Zara och en kompis till Zara dom hetter Marika.
Jätteskoj! :) Kul att bara så spontant kunna dra ihop en film kväll :)

Den var bra filmen, men inte på långa vägar så bra dom ettan. Men helt okej! :)





Imorgon jobbar jag 7-17. Så då blir det att åka hem på rasten och gå ut med Tuva.
Sen direkt jag slutar åker jag och Tuva till Piteå och hämtar hem Mattis. Som varit och jobba.
Ska bli sååå skönt med ledig helg! Dessutom ledig en hel vecka!!! :)

Vi ska stanna och käka på en mysig restaurang där innan vi åker hem..
Längtar! ♥

Nu ska jag slöa runt lite sen ut med tuva, sen en varm dusch och hänga en tvättmaskin och sen sängen! :)
Kram på er!


Kommentarer
Postat av: zara

Jag laddar för en ny film kväll ganska snart=P

2010-08-27 @ 13:04:21
URL: http://millybus.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0