Söndag

Vaknade inte så jättetidigt idag..klev upp kring tio.
Hjärtat låg kvar till tolv iaf..men då hade han suttit uppe och spelat dator tills klockan var åtta. På morgonen!!
Vilken galning..och datanörd ;p

Mattis har tjajat om bondisar så länge jag kan minnas..han vill att jag gör sånna. Som han ätit hos farfar i alla år när dom var små. Äntligen fick jag tag i receptet och har bakat dom idag. Så hela familjen Flygare har varit här på fika och bedömt ;p Fick mvg :)

Jag och Mattis och Tuva har varit ute på prommis. Händer typ aldrig!! Men skönt var det.
40 min..och det är LÄNGE för att vara mig!! Fattar ni hur jobbigt det är att gå när man är en tjockis?! ;p
Tuva är så duktig, gått lös hela tiden! Trots att vi gick mot stan!



Just ja..ville tipsa er om ett jättegott vatten som finns på coop.
Typ loka fast sötare och godare. Mera smak. Lite som fruktsoda fast utan socker.
Men är väl inte helnyttigt iaf..men gott! :) Malin med familj har tipsat mig!



Finns i flera smaker..men denna Kiwi och Lime var skitgod!!

Jag hade sån tur när jag jobbade en dag här i veckan så var svärfar här och hjälpte mattis med att klippa häcken..då medans matte klippte så började han måla grillmöblerna ni vet som jag tjatat om att jag måste måla! Hur tur hade jag inte då?! hahah Blev skitsnyggt! Tack snälla snälla svärfar :) Han är guld värld!! :)



   Dålig bild..men är skitsnyggt! :)

Nu är det bara kvar att gräva upp landet..lägga markduk och kantsten och sen fylla på med nått fint grus.
Så får vi en ordentlig grill plats! :)

Ikväll blir det slappning på hög nivå :)
Blir tacos (NÄHÄ!?) och mys. Mys = pringles.
Och ja det kan tyckas en aning onödigt efter denna prommig. Och ja jag håller med!
Fördjävla onödigt! Men gott ska de bli..

Hyrt två filmer..tror bägge är bra!



Hör av mig om betyget ;p

På återseende! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0