tårtor, ikea och bilbingo.

Jaa så har de sett ut sista tiden ;p Jobbat också såklart, men haft en lyx vecka! Känns som semester :)
Ledig fre, lör och sön ;p Najs!
Idag har jag gjort en tårta till en bröllopsfest. Mini brllopstårta! :)
Blev nöjd som tusan! Den är så liten och söt ;p





Fylld med dumlekräm och hallon/jordgubb.
Täckt i marsipan och även dekorationerna är gjorda i marsipan.

Gjorde även en tårta till i veckan, till en jobbkompis.



Tradiotionell ;p
Fylld med dumlekräm och hallonmosse.

Idag efter Linda hämtat tårtan och bilen var klar på servicen så drog vi till ikea.
Jag vet, var inte alls längesen vi var där! Men då fanns ju inte allt till hyllan..så nu var vi och kompleterade.
Lådorna för alla filmer.
Kommer bli så fint så.
Lite gorm följde med såklart, en kruka, blomma, ljust, brickor, servetter och sånt ;p

Har dessutom blitt sjuk!!! Imorse när jag vaknade så kunde jag knappt prata!
Huvudet håller på att explodera!
Så nu blir de röj i köket medans maken grejjar i ikeagrejjset, sen en kokhet dusch och sen sängen.

Imorgon väntar Nolia med svärmor!! :)
Upp tidigt!
Hej på er!!

Kommentarer
Postat av: Camilla - Mamma till Olivia ♥

Hej! Vilka fina tårtor du gör! Gör du på beställning? Vad kostar isf en tårta för 20-25 pers?

2010-08-08 @ 17:09:12
URL: http://camillasvirrvarr.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0