Macarons

Tidigare i veckan bakade jag och Malin macarons! :) Tanken var julröda..men det var omöjligt! ;p
Det är supersvårt att färga in rött, behövs supermkt färg.
Och dom blev väääldigt rosa. Typ cerise.

Det började med att jag skulle göra vitchoklad tryfflar med smak av apelsin och pepparkaka.
Men hade för lite vit choklad i smeten så den stelnade aldrig nog mkt, utan blev mer som en kräm.
Så istället för att slänga den kom jag på att det skulle passa att ha som fyllning i macarons.

Dom blev supergoda! :)






        

Ska gå över med dom till grannen hade jag tänkt! :) Men får bli till veckan när jag är frisk!!
Men väldigt goda blev dom!

Kommentarer
Postat av: Kiia

Hej Frida.Kan man köpa macorons från dig.

Om det går!

2011-07-14 @ 13:26:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0