fredag :)

Älskar fredagar..verkligen! :)
Har vaknat tidigt hela veckan, vilken känsla. Att ha en hel dag att göra roliga saker på :)
Oftast sover jag länge..och seg blir jag. Och kommer inte igång föräns på kvällen. Kul. Not.
HAhaha!

Idag åkte jag och sis med hennes minsta till storheden.
Kan väl inte påstå att det var nån dunder shopping direkt. Systemet, Maxi och djursjukhuset princip.
Men skönt att komma iväg och göra nått.
Hämtat ut ett paket med massor med socker pasta och grejs ;P
Vänta på ett till..;p

Har ju en hel del tårta framöver, vilket är jäkligt skoj! :)
Syrran ville ha en tills imorrn och andra syrrans styvpappa ville ha en till på söndag :)
Sen nästa vecka har jag minst sju tårtor :)

♥ skulle vart hemma för ett bra tag sen..men som vanligt är han sen. Jäkla tåg. Att dom inte kan rulla i tid..
Men han får ju övertid..så nått bra är det ju iaf :)
Fick sms av svärmor..undrade om jag skulle komma dit och äta och se så ska det låta när ändå mattis blev så sen :)
Gulliga dom..så dit ska jag på en timme drygt. Innan dess måste jag förbi konsum en snabbis, glömde lite grejer såklart.
Och göra en fyllning till söndagens tårta.
Vill duscha också..så nu blev det brådis ;p

Imorrn blir det festligheter här hemma :)
Längtar!!

Tack för era gulliga kommentarer ang Mino..
Vi håller tummarna :)


Kommentarer
Postat av: Sussi

Jasså Owe har beställt tårta =).. Och se så fint å städat de ser ut på bordet när inte lillasyster är där ;o)

2010-06-04 @ 19:39:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0