full rulle.

Säga vad man vill om fejjan men bra reklam är det definitivt.
Sedan jag öppnade mitt tårtalbum där för alla så har det bara rasslat till. Folk som jag inte har nån aning om ringer och frågar om jag kan göra en tårta..att dom hört att dom är sååå goda.
Är så glad :)

Så i veckan har jag gjort fyra tårtor..börjar snitta det per vecka snart tror jag ;p



Började med denna. Fylld med vitchokladfluff och jordgubbsmosse.
Spacklad i grädde och täckt i marsipan. Dekorationer i marsipan, kristyr och moddeleringspasta.



Sen till imorse var de denna..till en tuff tjej.
Fylld med dumlekräm och jordgubbsmosse. Täckt i marsipan.
Dekorationer gjorda i moddeleringspasta och kristyr.

Imorgon eller idag blir det ju så fyller Mattis mormor 80 år.
Krutgumma! :)
Så jag har gjort två tårtor till hennes födelsedagfika imorrn.

      

Fylld med vit toberonefuff och blåbärsmosse.
Täckt i marsipan. Dekoration i marsipan och kristyr.



    Är jättenöjd :)
Denna är fylld med vitchoklad fluff och jordgubbsmosse.
Täckt i marsipan. Dekoration i marsipan och kristyr.

Återstår imorrn att se om dom är lika goda som dom ser ut ;p

Ikväll har vi varit bort till en kompis på middag.
Blev några cider för mig och öl för maken så vi tog en taxi hem.
Nu har jag duschat och nu blir det sängen.
Så jag orkar kalasa imorrn. hahaha

Hej på er!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0