tårta + jobbhelg

Hoppas ni alla haft en bra valborg..här hemma hände inte alls mkt.
Skulle igentligen ha jobbat kväll igår, men blev utringd på nattjobb på torsdag kväll, så då fick dom leja bort min kbäll igår.
Var mitt uppe i två tårtor som skulle hämtas på fredag..
Bara in i lylen och åka iväg. Gjorde klart dom igår morse.

Jobbat 8-17 idag..imorrn blire en delad tur.
Skönt..;P
Ska iväg till Markus och Maria i lule snart..men som vanlligt när man planerat något så är maken sen med tåget.
Så jävla irriterande. Hahah jaaa jag vet att det inte är hans fel..men ändå!!
Vi åker så fort han kommer hem..
Lite käk och spel hoppas vi hinna med iaf :)

Lite bilder på tårtorna kanske..
Blev sådär nöjd..
Men hoppas dom blev goda.



    



Jag blev supernöjd med spritsningen :)
Beställt hem massa marsipan i olika färger..ska testa den någon dag.
Och en ny blommutstickare :)
Ska göra en tårta nästa helg.
Dessvärre en begravningstårta..

Nu ska jag göra mig klar så jag är helt färdig när hjärtat kommer hem.
Puss och hej
LEVERPASTEJ.


Kommentarer
Postat av: Sussi

Kanonfina älskade lillasyster <3

2010-05-03 @ 08:15:53
Postat av: zara

Grymt fina tårtor! Ja tack Frida visst var den fin , Den är inköpt från Dollarstore=) 100 KR!=)

2010-05-03 @ 19:29:16
URL: http://millybus.blogspot.com
Postat av: Linda

Gud såååå fina!

Psssst, tar studenten den 10/6 och undrar om du har ork och tid att göra en tårta?

2010-05-04 @ 10:24:36
URL: http://livetsomlindas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0