två lediga dagar.

Nu är det snart slut på mina två dagar..
Och har jag gjort någon nytta..jo faktiskt.

Har krattat lite..grejjat inne, handlat diverse stuff. Blommor bla som jag ska plantera ut.
Varit upp till Bredis idag..och gosat med kidsen.
Druckit kaffe i solen :)

Nu blir det varmkorv och kräm till middag.
Väldigt lätt så här i sommarvärmen ;p

Skulle just gå ut och olja in utemöblerna..men då börjar det regna.
Suck.
Men imorrn innan jobbet kanske det blir.

Jag är ute efter skumgummi, ska sy dynor till två fina bänkar som svärfar byggt till mig :)
Jättefina..

Nää nu måste jag grejja vidare.
Hoppas ni har det bra..
Kram och hej!

Kommentarer
Postat av: Zara

Det finns bacardi mojit mix man blöanadar bara ut det med lite sprite , is och lime super gott och somrigt=) Ja vi måste verkligen komma förbi och kolla hur ni bor,. när är ni hemma??

2010-05-17 @ 21:49:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0