varmt

Jaa det har väl inte ungått någon att det blev sommar fortare än kvickt! :)
Och för min smak är det för varmt! Det får gärna fläkta lite..puh.
Pratade med sis för nån dag sen, hon bor ju i arjeplog. Hon var ute och pimlade. På isen.
Oh lord. Hahah

Min stora sis fyllde 30 igår..var och firade henne. Grattis :)
Gammel gäddan.

Håller på för fullt nu med en jäkla massa tårtor..
Har en tills imorrn..och fyra tills på lördag. Alla fyra är doptårtor..till flickor.
Och den tills imorrn är en födelsedags tårta.
Alla fyllningar står i kylen och stelnar..och svalnar.
Håller på med bottnarna.
Såå kul!! :)

Förra helgen gjorde jag en tårta till Lisa hennes kille fyllde år.
Lite biltema på den!



Fyllde med dumlekräm och jordgubbs mosse.

hahah måste visa er den fulaste tårtan i världs historien.
Min man fyller år på lördag..men eftersom jag jobbar då så firade vi honom i tisdags.
Han proppsade på marsipan och volanger..spritsade.
Oh lord. hatar det!! Men vad gör man inte.
Dock var det den godaste nånsin..så den förtjänar att vara med på bild bara därför.
Kul också att visa en som inte är så "perfekt" men ändå kan vara god!!



Ser ut som en tre åring gjort den ju ;P
Men som sagt..asgod!!

Nu ska jag fortsätta med tårtbakandet.
Ikväll kommer lovely malin hit :)

Vi hörs!! Hejs



Kommentarer
Postat av: Frida

Hej. jag hittade din blogg via lisa sundberg. jag hade tänkt göra en marsipantårta till min sons dop. nu fick jag massa inspiration från dina tårtor, men var hittar du blomuttryckare och annan dekoration? Gör du själv eller köper du mallar eller dyl? skulle vara kul att testa.=)

Frida

2010-05-21 @ 20:58:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0