Vilken skön helg!!

Jobbade 7-17 i fredags..sen blev det lite go middag för mig och maken :)
Lite kvalitetstid är aldrig fel.
Bakade botten och gjorde fyllning till tårtan som skulle hämtas på lördagen.
Såg en film och myste på!!

På lördag var det uppstigning ganska tidigt..frukost och sen börja med tårtorna.
La ihop dom och täckte och garnerade.
Blev så otroligt nöjd med denna.



Ljus botten fylld med dumlekräm och hemmgjord jordgubbsmousse.
Spacklad med grädde och täckt i sockerpasta. Dekorationerna är gjorda i marsipan, sockerpasta och kristyr.
Ätbara färger såklart!



Ser ni att hjärtat glittrar??!
En fin detalj.
Hoppas den var god bara. Det är ju det som är viktigast iaf :)

Igår var vi i bredis hela dan, grejjade med veden och myste på bara.
Grillade och käkade gott på kvällen.

Åkte hem efter tolv..
Och gud så hårt jag sovit inatt..gudars.
Haft ont i skallen hela dagen, konstant.
Jobbigt..men så är det ju ibland :)

Har hyrt två filmer idag..
Wallander - Arvet..väldigt bra faktiskt.
Och nån krigsfilm som fått flera oscars..ska bli spännand.

På återseende.
Imorrn jobb och vardag :)

Kommentarer
Postat av: helena

Det är den vackraste tårta jag någonsin sett, och det säger jag inte bara!! Och GOD var den också -mina barn höll på att äta ihjäl sig!! ;D TACK, åter igen! kram

2010-05-19 @ 13:36:20
URL: http://geekspeak.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0