En bra dag!

Jag och P fick besök av Vickan och Oliver idag på eftermiddagen. Även om det var en snabbis så var det trevligt :) Efter dom åkt hem så lämnade jag tillbaka lillgumman till pappa sin och åkte och snabbhandlade på ica.
Åkte på godisarenan och köpte gravljus och åkte direkt till graven och tände ljus!
Så vackert på kvällarna..men det var inte så många ljus ikväll..kanske blir mera till helgen!

Nu har jag ätit, startat en tvättmaskin och röjt undan lite.
Hade tänkt dammsuga och skura ikväll..men ids nog inte det. Känner mig så trött!
Tar det imorgon bitti istället.
Det jag måste göra ikväll är en smet med bondisar (inte bondkakor utan kangoskakor)
som vi ska ta med till svärfar imorgon för att fira en försenad farsdag. Alla har jobbat om varandra så vi har inte kunnat fira innan :(
Svärfar är uppväxt på sånna kakor så jag tänkte göra en sats och ta med till honom :)
Degen/smeten ska ligga i kylen över natten så därför måste jag komma ihåg det ikväll.

Robinson ikväll :) Gillar verkligen det programmet!
Hejar på Daniel :) Han är grym! Heja lag kalis!! Gillar verkligen inte Mats..vilken falsk människa!!
Jaja nog om det!
Får se om det blir nå tårtdekorationer..

Köpte förästen nya snittblommor på ica. Krysantemum heter dom nog..





Jag gillar verkligen att ha snittblommor och ljus hemma..då känner jag mig lugn :)

Imorgon ska jag på stan en sväng och köpa en whiskey till svärfar och hämta ut ett paket från ellos.
Tur att jag körde in bilen i garaget..för det lär bli svinkallt!!
Nåja..nu ska jag dra mig tillbaka!!
Vi hörs imorrn!
Ha en trevlig kväll!


Kommentarer
Postat av: Malin

För en gångs skull är vi eniga då det gäller tvprogram, heja Daniel. ;) Och lag Kalis! :D

2010-11-19 @ 00:18:48
URL: http://malinnordberg.blogg.se/
Postat av: Malin

Tack! :)

Daniel är ju bäst! En riktig Robinson ;D Och snygg....

2010-11-19 @ 22:23:44
URL: http://malinnordberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0