IDOL!

Vilken härlig dag! :)
Jag började med en liten sovis, till nio ungefär! Sen grejjade jag lite hemma..
Vid elva fick jag ett sms av Anna som undrare om hon fick komma, självklart! ;p
Fikade lite, jag han tillochmed baka bondisar medans hon var här, och dammsuga! ;p
Kul för henne..NOT!! haha!!

Sen kom Malin och hennes syrra..
Slutade med att Malin klippte mig. Blev så jäkla snyggt!! Är såå nöjd!! :)
Många ser ingen skillnad..men känns som fem kilo av burr har lämnat skallen!
Har de tjockt, risigt burr..nu blev det tillochmed en frisyr ;p

Varit på middag hos svärisarna, supergod mat och efterrätt!
Nu har vi sett idol..
Jag vet inte vad jag ska säga! Hejja Olle!!
Men utöver det tycker jag det är skit dåligt av tv4 att låta Jay vara kvar i tävlingen efter hans drog återfall.
Helt sjukt att dom inte tar det på större allvar.
Med tankte på medelåldern på dom som tittar!
Det visar ju bara att det är okej att ta droger, det gör lixom inget! Helt sjukt!!
Ut med Jay!!!


Nåja.
Imorgon väntar långskift..8-21. Fy så tungt!!
Och på söndag likadant fast 7-20. Vet inte hur det ska gå!! ;P
Nu blir det en dusch och sängen!
Hejs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0