Lite julstämmning :)

Varit ledig idag..guuud så skönt! :)
Malin var här igår och vi satt uppe och gjorde tårtdekorationer till klockan var minst tre! ;p
Idag har hon också varit här..men åkte hem kring två. haha!
Nattmänniskor eller vad?!

Vi har gjort dekorationer idag med.
Och jag har bakat bottnar och gjort fyllningar till fredagens tårtor! ;)

Ska gå och lägga mig nu, jobbar några timmar imorgon.
Dessutom kommer lillsis hit ♥
Ska stanna ända tills på söndag, gud så mys!!

Tänkte visa lite julbilder :)

Min absoluta favvo inredningsgrej just nu, älskar den!!
Lilla huset lycktan..såå fint den brinner :)





Jag har kommit på att jag älskar vitt på vitt. Tycker det är skitsnyggt..
Många kanske tycker det är tråkigt, men jag älskar det!

Precis som vita sevetter i en vit servett hållare..och allt vitt på bordet!





Sen älskar jag denna lilla familj..så modern men ändå gammal på nått sätt





Nu blire hänga en tvätt, dusch och sen sova! :)
Gonatt på re!
Just ja..har ju färgat håret idag :) Blev mer än nöjd!! Tack Malin för hjälpen!!

Kommentarer
Postat av: Anna

Vitt är världens bästa färg!!!

2010-11-25 @ 15:22:10
URL: http://iannashus.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0