Lite tjuvstart på julpyntet ;)

Ni ska bara veta vilken sovmorgon jag hade idag! :) Var helt slut efter den där jäkla jobbhelgen..vilka mördarpass! Men som sagt..blir bra med pengar iaf!

Vi väntade in Cissi som kom hit efter skolan, sedan drog vi på storheden!
Köpte kattsand, ljus, tändare, en ny hemtelefon och lite sånt.
Så var jag och C in på ÖB och där hittade jag världens sötaste tomte!



Så fin, den står ute på bron nu och har invigt den med en marsall!! :)
Är så nöjd så!! Så man kan ju säga att jag har tjuv börjat julpyntat! :)





Han glittrar lite här och var..men syns inte så bra.
229kr på ÖB, vilket klipp! :)

Nu ska jag gå och baka..blir en kladdkaka och saffransbullar!
Trevlig kväll på er! :)


Kommentarer
Postat av: Anna

Ja, han var onekligen söt den där tomten!

2010-11-24 @ 16:09:34
URL: http://iannashus.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0