Onsdag.

Idag har jag jobbat till kl 17. Mattis åkte och hämtade kidsen, dom två äldsta kring två.
Sen for han med dom till något berg och gick till en utkiksplats! Så kul för dom!
Så åkte han till gallerian med dom, handlade och sen köpte mat med hem.

Ikväll har jag bakat macarons igen. Tänkte mig gula citronmacarons med vit chokladkräm och rosa med hallonsmörkräm mellan. Rörde smeten för länge..vilket leder till rinnig smet. Så trodde alla var förstörda..men tror dom funkar!

Lite bilder från baket:

              

Kokar sockerlag.                         Vispar marängen.


               

Förbereder spritspåsarna.             Rör ihop smeten.






Inte dom snyggaste..men tror dom funkar! :)
Nu har jag slut mandelmjöl..typiskt. Men har beställt mer..så får hålla mig att baka tills det kommer!

Nu ska jag gå och göra krämerna. Mattis och barnen ser skräckfilm!!?
Jaaa..jag är skiträdd men kidsen älskar skräck! Fattar inte!!






Ska sen duscha och se greys som är på inspelning! :)
Tidig kväll idag..är så trött. Börjar dessutom sju imorn med.
Godnatt på er :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0