♥ Pappa ♥

Fy fan vilken pissig dag!!
Många som inte vet hur det känns att förlora en pappa kanske tycker att jag ska ta vara på dagen, minnas honom och bla bla bla!
Nää jag vägrar!
Jag vägrar försöka se något positivt ur detta.
Min pappa dog..på tok för tidigt. Han ska finnas kvar! Jag vill det! Jag kommer nog aldrig kunna förstå..

Nu är jag mest arg och ledsen, då låter det kanske lite mungis.
Men ni kanske förstår hur jag menar?
Visst minns jag honom, går inte en dag utan att jag tänker på honom i något sammanhang.
Det finns alltid något i livet som påminner mig om honom varje dag.

Jag har jobbat 8-21 idag..kanske var bra!
Åkte på graven och tände lite ljus när jag slutade..
Varje gång jag åker dit så tänker jag att det känns inte verkligt.
Han ligger där nere..död. Nää det går inte ihop!

Skulle så gärna bara vilja ge honom en kram och säga att jag saknar honom!
Men jag hoppas att han vet det..
Han är och kommer alltid att vara min hjälte!
Finns ingen som honom..

Det är så otroligt jobbigt att alltid känna ett stort tomrum.
Och ännu jobbigare att veta att det alltid kommer förbli så..
Livet är så otroligt orättvist!




Kommentarer
Postat av: Zara

Din pappa vet att du saknar honom!! KRAMAR

2010-11-15 @ 18:17:20
Postat av: Anna

Jo, jag förstår... Min "plastmamma" dog när hon bara var 35 och det kändes inte rätt på något sätt!! Helt knall och fall bara! Totalt oväntat. Man vänjer sig med åren, men det kan ta tid.



KRAM!!

2010-11-15 @ 19:17:14
URL: http://iannashus.blogspot.com
Postat av: Lisa

Hehe ja jag är ju en sån som gillar mycke färg och vågar. Tapeten i sovrummet finn si andra färger och tror nån var mindre färgstark :) Men fondväggen i köket borde du klara ;)(bilderna går att förstora)

Men erat hus är jättefint de med :)

2010-11-15 @ 22:23:22
URL: http://novasmatte.blogg.se/
Postat av: Malin

Huvva :( Jobbigt! Livet är orättvist, väldigt orättvist.

2010-11-15 @ 22:42:06
URL: http://malinnordberg.blogg.se/
Postat av: Elina

Vilken otroligt skön kommentar att vakna till (tack) och jag måste medge att jag gillar din blogg också. Om du inte visste det, haha. ;)



Vad tråkigt att höra om din pappa. :( Men vilken tur att man har alla minnen och dessutom är jag en sån som tror stenhårt på att han sitter där uppe och kollar ner på dig/er var eviga dag. KRAM!

2010-11-18 @ 08:26:40
URL: http://volanen.blogg.se/
Postat av: helena

starkt inlägg gumman!! Jag vet som aldrig vad jag ska säga när jag läser eller hör om något så fruktansvärt som att ha förlorat någan man älskar så innerligt. Jag kan bara tänka mig den obeskrivliga smärtan det lämnar i ens hjärta. =( Stor kram till dig, kämpa på! Din pappa vet hur mkt du älskar och saknar honom -och när du blir gammal lär han möta dig då det är dax. (det är min tro och förhoppning om livet och döden)

2010-11-18 @ 23:09:26
URL: http://geekspeak.blogg.se/
Postat av: linda

Farsdag är en helvetes dag för mig och kommer alltid att vara. Massor med kramar till dig.<3

2010-11-20 @ 20:37:59
URL: http://du vet var

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0