Skönt med helg!

Gud vilken intensiv jobbvecka!! :)
Har/ska jobba nästan 50timmar ;p blir ju perfekt med pengar! :)
Men ikväll är jag ledig, jobbat till 17 idag.
Och imorrn är jag ledig..sen jobbar jag 8-21 på söndag.

Måste komma ihåg att åka förbi graven på söndag..tända ett ljus till pappa.
Hatar farsdag..saknar honom så det gör ont, varje dag!


Ska grejja med lite tårtor nu inatt..så jag kan ta sovmorgon imorrn ;p
Nattmänska som jag är!
Ser idol..inte nån bra kväll. Riktigt besviken faktiskt.
Men hoppas bara olle och andreas får vara kvar..sen skiter jag i vem som åker ut ;p

Hjärtat hämtade ut mitt mandelmjöl idag..yey! DÅ kanske ni kan gissa vad jag ska baka imorrn?!

'

Jojomensan, macarons blire! :)



Hahah när man nu lika beställer ;p
Lite komiskt, beställt från lchf butiken..men ska baka kakor. Hahah nåja!!



Man behöver ju såklart inte detta för att göra macarons, man kan mala mandeln själv.
Men det var så bökigt! Så jag gör så här istället :)

Nää nu börjar idol!
Kanske visar tårtorna imorrn ;p
Kram på er!

Kommentarer
Postat av: helena

Alltså jag bara Måste få smaka en macarone!!!!!

2010-11-18 @ 23:11:50
URL: http://geekspeak.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0