Småtomtar

Känns så mysigt när det är julpyntat och fint i alla fönster! Jag vet att jag kanske tjatar..
Men jag älskar julen! :)
Idag har jag tagit sovmorgon, så skönt!
Sovit tolv timmar inatt.
Nu är jag utvilad!! :)

Börjar jobba kl 16. Hjärtat kommer väl hem kring tre kanske..sen är han ledig i två veckor!
Så mysigt!!
Ska ta en bakdag med kidsen här framöver..julbak! :)
Måste sätta igång med mig eget julbak också.

Köpte den obligatoriska amaryllisen i fredags..



Minus Melkers matskål i fönstret, den fick stå där medans hundarna var inne.
Den kommer säker hinna blomma innan jul..vi får se.
Har inte satt på den där spiralen ännu som ska hålla uppe stammen. Tar det när den blir lite längre.

Jag älskar verkligen småtomtar, miiiini ska dom vara! :)



     



Så söta! :)
Nää om man skulle kladda på lite smink!
Vi hörs!!
Vad bakar ni till jul? Kom gärna med tips ;p

Kommentarer
Postat av: Elina

Åh, mys! Jag håller med dig, älska julen, älska tomtar och älska allt som julen tar med sig! :)

2010-12-03 @ 13:32:19
URL: http://volanen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0