tisdag idag :)

Igår var jag ledig, så skönt! :) Behövs efter en jobbhelg.
Har jobb resten av veckan, idag 12.45-17, Onsdag jobbar jag 8-17, torsdag jobbar jag 7-17 och fredag 7-14.
Perfekt jobbvecka :)
Har tre tårtor till på lördag..så måste verkligen planera och förbereda alla bottnar, fyllningar och dekorationer i tid :)
Då ska det nog ordna sig!

Idag/ikväll efter jobbet ska jag grejja färdigt med gardinerna..måste folla dom.
Sen baka bottnar och göra dekorationer.

Malin var här igår, hela dagen och kvällen faktiskt.
Och så hämtade vi Pauline och drog till Tårtpeder och köpte lite tårtgrejs! :)

Köpte fler spritspåsar, engångs.



Och så köpte jag små rosa strössel kulor, som jag använder i blommor tex.



Och sist men inte minst en utstickare med verktyg och trädgårdsgrejjer! :)



Nää nu ska jag åka och jobba några timmar, men innan det ska jag hinna på ok och hämta ut ett paket från panduro med papperskartonger i olika storlekar. Perfekta om man vill ge bort nått hembakat när man ska gå bort. Ex macaroons :)
Vi hörs!! hejs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0