Tisdag.

Idag har jag jobbat..skönt värre, värsta glidar turen! :)
Lämnade Pauline hos sin pappa imorse..sen åkte jag och hämtade ut ett paket från panduro.
Har beställt lite papperslådor/kartonger som man kan ha när man kanske går bort på middag och vill ta med sig nån ätlig present, typ macroner ;p



Dom är i olika storlekar, så det är ju perfekt.
Känns ibland lite tråkigt att köpa en bukett blommor, ibland kan det vara roligt att ge bort nått som man gjort själv. Tex till jul..lite hemgjorda tryfflar i en liten låda med silkespapper! Bättre än en julgrupp från ica som alla har och får.
Lådorna är mindre än vad som ser ut..

Slutade jobba fem, handlade lite och hyrde nyaste beck. Levande begravd.



Skitbra var den! :)
Läskig men bra!!

Sen efter filmen fick jag för mig att baka macroner igen. Jag är hopplös.
Men baka och duscha är verkligen avslappning för mig, då mår jag bra! :)
Det är lixom mina grejjer känns det som! Det bästa jag vet ;p Konstigt nog.

Den här gången blev det turkosa..Nått för dig Lisa?! :)





Dom blev helt perfekta! :)
Kom ju på att jag glömt hälften av äggvitan dom gånger jag misslyckats. Och nu blir dom perfekta varje gång.
Imorgon ska jag baka gula och rosa! Eller lila kanske.
Bra att ha i frysen ;p





Nu ska jag hänga en maskin tvätt och sen duscha ;P
Nähä..:0)
Imorgon jobbar jag 8-17 bra med timmar :)
Lucaz ska komma hit då, så mattis får roa honom tills jag kommer hem.
Förmodligen sover han över!

Kram på er! :) Och godnatt!!

Kommentarer
Postat av: Lisa

Förbaskat va gott!!!

2010-11-03 @ 09:49:15
URL: http://lajsaminelli.blogg.se/
Postat av: Maria

snygga!

2010-11-03 @ 12:15:04
URL: http://memorybyme.blogg.se/
Postat av: Lisa

Åh så fina, absolut nåt för mig, Kan man göra svarta?

2010-11-04 @ 23:12:34
URL: http://novasmatte.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0