Torsdag redan!

Gud så dagarna går fort..ibland känns det som att jag inte hinner med riktigt! :)
Jag är ledig iaf nu i två dagar, och så jobbar jag helvetespass lör och sön. 
Men det ger ju över 22 timmar på två dagar så det blir bra på lönen ;P

Älsklingsungarna har varit här sedan igår, jag hämtade dom när jag slutade kl 17. Lucaz fyllde ju nämnligen 10 år igår! :) Hur kan han blitt så stor?! Hänger inte alls med..
Hur gammal är jag igentligen?! hahaha.

Vi åt tacos, Ukke fick öppna sina paket..som innehöll en skitsnygg sweetshirt i lite tjockare/stelare material. Och ett refill kort på 200 till sin mobil ;p
Mattis hjälpte L med engelskaläxan medans jag diskade undan. Sen tände vi massa ljus och fikade tårta.
P spelade lite spel på datorn och sen var det läggdags för henne.
Vi mös i soffan med dom andra kidsen med popcorn och true blood.

Idag har jag och P bakat en mazarinkaka i långpanna, hoppas den blir bra.
Ska gå och skära upp den nu.

Ikväll är jag ensammen, skönt :)
Funderar på att göra lite tårtdekorationer, ett par baby converse ska jag testa göra! :)

Visar sen ;p
Nu ska jag mysa med pauan ;P
Kram på er!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0