Vilken pärs!

Ledig i helgen, gud så skönt! :)
Sovit lite i veckan och tidiga mornar och sena nätter..så jag är helt slut!
Var uppe sent igårkväll också och förberedde massa tårtor.
Så for vi till syrran och kidsen och hälsade på.

När vi skulle åka därifrån sent igårkväll så skulle jag skrapa rutorna och sen slänga den där skrapan till Mattis på andra sidan bilen. Blev blöt om händerna och när jag drog tillbaka armen så känner jag hur mina vigselringar glider av!!!
Hjälp!! Det snöade ju för fullt hela kvällen igår!!
Hittade den med diamanterna direkt. Men den andra..borta!
Fick ju smärre panik där..snacka om att leta efter en nål i en höstack!!!

Vi åkte tillbaka idag och sökte..och tackar krille för tipset om att hälla vatten.
Vi hittade den ganska på en gång!! :0)
Så glad jag blev!! :)

Så nu ska vi palla oss iväg till lule till nå kompisar på middag!! :)
Ska bli skoj!!
På återseende!! :)





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0