Vilken skön helg! :)

Min lillasyster från Arjeplog har varit här hela helgen och myst med mig :)
Jättekul. Två damphundar också..mindre kul ;p haha!

Vi har bara myst på i helgen..idag var vi på skyltningen inne i stan, vi tog med oss kidsen.
Och maken fick också följa med ;p
Dessutom var två kids här från igår och sovit över..så det har verkligen varit fullt hus! :)

Så när hundar, ungar och alla farit hem så var det så lungt och skönt ;p
Vi bjöd hit svärfar på middag då svärmor jobbade kväll.
Kyckling, klyftpotatis, pepparsås och sallad. Väldigt gott faktiskt!
Så efter middan tog vi lite julmys fika :)




Älsklingen ska upp före tuppen imorrn och jobba..så han ska hoppa i duschen och sen i säng.
Och jag som är kvällsmänniska tänkte vara uppe en bra stund till..
Men nu känner jag att jag är helt slut!!
Första kvällen på länge som jag kommer ligga i sängen före tio!
Men det behövs..inte sovit mkt i helgen, trots att jag varit ledig ;p
Jag börjar inte föräns 16 imorn, så en sovmorgon så man är fit for fight! ;p

Tänkte tipsa er om världens bästa salva!!
Jag använder bara den..den är så härlig! Nu på vintern blir jag så torr..som alla andra också. Men jag duschar ju minst två-tre gånger på en dag och det hjälper ju inte direkt ;P
Så den här funkar perfekt!! :)



Ett litet söndags tips! :)

Kommentarer
Postat av: Malin

Tacka vet jag Locobase, den mjukar upp det torraste som går i ett par skor ;D Haha.

2010-11-28 @ 22:01:54
URL: http://malinnordberg.blogg.se/
Postat av: maria

testa barnolja eller annan olja, som du använder när du duschar/badar, då behöver du inte tvätta ut dig

2010-11-29 @ 09:35:15
URL: http://memorybyme.blogg.se/
Postat av: Malin

Den luktar ju ingenting.. :D

2010-11-29 @ 20:17:54
URL: http://malinnordberg.blogg.se/
Postat av: maria

barnolja? nä men småbarn ska ju inte ha parfym ;)

2010-11-30 @ 18:37:37
URL: http://memorybyme.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0